برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارائه الگویی جهت تسهیل تغییر برنامه های درسی یادگیرنده محور با تاکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: محمودي فيروز*
 
 *گروه علوم تربيتي، دانشگاه تبريز
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: تغيير برنامه درسي، عناصر تغيير، الگوي ناستر، تسهيل تغيير در سازمان، سند تحول بنيادين نظام آموزش و پرورش
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 47   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی