مشخصات مقاله عنوان: دانش آموزان دو زبانه مساله مفقوده در برنامه درسي جديد دوره ابتدايي نوع ارائه: مقاله نویسنده: گرشاسبي ايوب,مقدسي ليلا* *آموزش و پرورش خوزستان عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. كليد واژه: دانش آموزان دو زبانه، برنامه درسي مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي رابطه حافظه کاري، عملکرد خواندن و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان پسر يک زبانه و دو زبانهمقايسه درک کلامي در دانش آموزان دختر تک زبانه و دو زبانهبررسي رابطه حافظه کاري و بهره هوشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دختريک زبانه و دو زبانه دبيرستان هاي تهرانمقايسه توانايي هاي معناشناختي دانش آموزان تك زبانه و دو زبانه پايه دوم و پنجم ابتدايي مدارس شهر تهران در سال 77- 76مقايسه کارکردهاي اجرايي و حافظه دانش آموزان دوزبانه و يک زبانه مقالات همایشی مرتبط: بررسي مقايسه اي ميزان تاثير برنامه ريزي دو زبانه و برنامه ريزي درسي تک زبانه بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزاننقش برنامه درسي پنهان بر رشد اجتماعي دانش آموزان ششم ابتداييتفاوت يك زبانه ها و دو زبانه ها از نظر يادگيري دستور زبان فارسياستانداردهاي اساسي در طراحي برنامه درسي دانش آموزان کم توان ذهنينقش فرهنگ در برنامه درسي دانش آموزان بازدید یکساله 33 آخرین های بلاگ با کد QR میزان استفاده از ارائه خود را افزایش دهیدمحققان پر استناد ایران در سال 2019موضوعات جدید علمی را استخراج کنیدبا سرویس رایگان موضوعات مرتبط در ساینس دایرکت آشنا شویمبا پابلونز: مقالات علمی خود را به صورت رایگان از وب آو ساینس رصد کنیمچگونه استنادات خود را افزایش دهیم؟ ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی