برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

نقش ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی سنتی در خلاقیت و خودکارآمدی دانش آموزان پایه چهارم مقطع ابتدایی

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: قنبريان الياس*,مهدي زاده سيدمصطفي
 
 *
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: ارزشيابي، ارزشيابي سنتي، ارزشيابي توصيفي، آموزش ابتدايي، خلاقيت، خودکارآمدي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 130   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی