برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

شناخت و رتبه بندی عوامل موثر بر مقاومت در برابر تغییرات آموزش و پرورش رویکرد مدل کانتز

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: قاسمي پورفخرآباد مهدي,جعفرياني حسن*,سبزه محمديه سپيده,طالب الحق منصوره
 
 *دانشگاه بجنورد
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: تغيير، مقاومت در برابر تغيير، آموزش و پرورش، سند تحول بنيادين، مدل کانتز
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 23   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی