مشخصات مقاله عنوان: بکارگیری و تاثیر ابزارهای تجارت الکترونیک در افزایش ضریب نفوذ بیمه نوع ارائه: مقاله نویسنده: مرادي محسن,حقدادي فاطمه,اكبري محمد عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تجارت الکترونيک، ضريب نفوذ بيمه، وب سايت، پورتال اينترنتي، بيمه الکترونيک مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي نقش اعتماد الکترونيک و هنجار ذهني در پذيرش وب سايت تجارت الکترونيک توسط مشتريان (مطالعه موردي: شرکت قطارهاي مسافربري رجاء)بيمهامکان سنجي ارائه محصولات بيمه اي موجود به صورت الکترونيک در شرکت هاي بيمه پارسيان، آسيا، البرز، رازي، توسعه، سينا و معلمدليل الکترونيک در نظام ادله اثبات دعوابررسي موانع توسعه بيمه هاي الکترونيک در شرکت سهامي بيمه آسيا مقالات همایشی مرتبط: آسیب شناسی پیاده سازی سیستم بیمه الکترونیک در بیمه ایرانشناسایی و رتبه بندی موانع موثر بر بیمه گذاری الکترونیک شرکت بیمه ایرانجایگاه حسابداری تجارت الکترونیک در شرکتهای فعال در تجارت الکترونیک در ایرانچالش های استقرار تجارت الکترونیک در ایران چالش های حقوقی و اخلاقی ارایه خدمات بیمه الکترونیک در ایران بازدید یکساله 67 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی