مشخصات مقاله عنوان: تاثیر آموزش بر افزایش دانش تغذیه والدین با رویکرد بازاریابی اجتماعی به منظور پیش گیری از چاقی کودکان نوع ارائه: مقاله نویسنده: عمويي مريم,چيت ساز شهرزاد,سعيدي حميد عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: چاقي، بازاريابي اجتماعي، تغذيه، دانش تغذيه، وضعيت اقتصادي -اجتماعي مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي دانش تغذيه اي دانشجويان پزشکي دوره باليني دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد در سال 1390طراحي مدل استراتژيک آميخته با بازاريابي در صنعت سينماي ايرانبررسي وضعيت تغذيه و سوء تغذيه دانش آموزانبررسي چاقي شکمي، عمومي و عوامل همراه آن در دانشجويان قم، سال 1394ارتباط اضافه وزن و چاقي کودکان با اضافه وزن و چاقي مادران در مناطق روستايي مقالات همایشی مرتبط: رابطه بین دانش تغذیه و سطح فعالیت بدنی با شاخص های چاقی در مردان بزرگسالبررسی ارتباط وضعیت تغذیه ای با چاقی در کودکان 12-8 سالهبررسی نقش میان وعده های غذایی در پیشگیری از چاقی کودکانارتباط چاقی و اضافه وزن با فاکتورهای تغذیه ای در دانش آموزان شهر بیرجند (محوریت مراقبت های نوین در گروه های آسیب پذیر و سالمندان)وضعیت مولفه های بازاریابی در شرکت کیان ایساتیس پارس از منظر ممیزی بازاریابی بازدید یکساله 66 آخرین های بلاگ آموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی