مشخصات مقاله عنوان: بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و عوامل موثر بر آن از خدمات بانک و بیمه بانک سامان در شهر زنجان نوع ارائه: مقاله نویسنده: حسني مقدم نرگس* *آموزش و پرورش شهرستان زنجان عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: رضايت مندي، رفتار کارکنان، شايستگي کارکنان، ويژگيهاي فردي، مراجعان مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي ميزان رضايتمندي مراجعان از نظام بانكي كشورتاثير رفتار شهروندي سازماني کارکنان بر رضايتمندي مراجعانويژگي هاي روان سنجي پرسشنامه هاي سنجش رضايت شغلي کارکنان و رضايت مشتريان بانک صادرات ايرانميزان رضايت مندي مراجعان به درمانگاه هاي خصوصي از رعايت منشور حقوق بيمارميزان همخواني انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کيفيت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملي مقالات همایشی مرتبط: سنجش تاثیر رفتار کارکنان بر رضایت مشتریان و ایجاد اعتماد به بانک در ذهن مشتری (مطالعه موردی بانک ایران زمین)شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مندی مراجعان به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی بررسی تطبیقی میزان رضایت و انتظارات مشتریان بانک های اقتصاد نوین و صادرات از کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی شهر کرمانشاه) نقش کانون کنترل سلامت و باور جدی بودن مشکل در رضایت مراجعان از مراکز خدمات روانشناسی و مشاورهمطالعه میزان سود آوری بانک ها از مشارکت در فعالیت های اقتصادی بازدید یکساله 52 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی