مشخصات مقاله عنوان: استراتژي مارکتينگ در دوران رکود بازار نوع ارائه: مقاله نویسنده: بهجو آرش* *بازارسازان عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. كليد واژه: استراتژي مارکتينگ، بحران اقتصادي، فروشگاه زنجيره اي مقالات نشریه ای مرتبط: بحران در استراتژي هاي توسعهانجام استراتژي، حلقه مفقوده در فرايند اجرا (پياده سازي) استراتژياستراتژي مالي مناسب براي مديريت ريسک کل هنگام بروز رکود ماليبررسي تاثير استراتژي رسانه هاي اجتماعي بر استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي و عملکرد سازماني فروشگاه هاي زنجيره اياستراتژي فرهنگي مقالات همایشی مرتبط: بررسي رابطه مراحل مديريت استراتژيک و مديريت بحران (از ديدگاه مديران دانشگاه علوم پزشکي اراک)بررسي تاثير سازگاري استراتژي مديريت منابع انساني و استراتژي رقابتي بر عملکرد سازمان (مطالعه موردي: شرکت هاي خصوصي استان اصفهان)چالش هاي فروشگاه هاي زنجيره اي در ارائه خدمات بهتر به شهروندان در شهر اردبيلبررسي تاثير استراتژي مديريت زنجيره تامين بر عملکرد سازمانيکاربرد تکنيک هاي داده کاوي در ارائه استراتژي مديريتي براي فروشگاه هاي زنجيره اي بازدید یکساله 30 آخرین های بلاگ با کد رایگان QR میزان استفاده از ارائه خود را افزایش دهیدمحققان پر استناد ایران در سال 2019موضوعات جدید علمی را استخراج کنیدبا سرویس رایگان موضوعات مرتبط در ساینس دایرکت آشنا شویمپابلونز : ابزاری رایگان برای رصد مقالات علمی به صورت رایگان از وب آو ساینسچگونه استنادات خود را افزایش دهیم؟ ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی