مشخصات مقاله عنوان: مروری برعوامل تاثیر گذار بازاریابی مویرگی بر گسترش و توسعه بانکداری الکترونیکی بانک ها نوع ارائه: مقاله نویسنده: قاسم نژاد بابك,رستم زاده رضا* *گروه مديريت ، واحد اروميه، دانشگاه آزاد اسلامي، اروميه ، ايران عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازاريابي مويرگي، گسترش و توسعه بانکداري الکترونيک مقالات نشریه ای مرتبط: ندارد مقالات همایشی مرتبط: ندارد ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 148 آخرین های بلاگ گوگل اسلاید ابزاری برای ارائه محتوانگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشی ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی