مشخصات مقاله عنوان: مروری برعوامل تاثیر گذار بازاریابی مویرگی بر گسترش و توسعه بانکداری الکترونیکی بانک ها نوع ارائه: مقاله نویسنده: قاسم نژاد بابك,رستم زاده رضا* *گروه مديريت ، واحد اروميه، دانشگاه آزاد اسلامي، اروميه ، ايران عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازاريابي مويرگي، گسترش و توسعه بانکداري الکترونيک مقالات نشریه ای مرتبط: اثر بانکداري الکترونيک بر سودآوري شبکه بانکي ايرانعوامل موثر بر توسعه بانکداري الکترونيکبررسي تطبيقي ترجيحات رفتاري کاربران بانکداري الکترونيک و سنتي (مطالعه موردي: بررسي تمايل مشتريان بانک ملت استان سمنان به استفاده از خدمات بانکداري الکترونيک)ارائه مدل استراتژيک براي توسعه بانکداري الکترونيک در بانک هاي تجاري ايرانعوامل موثر بر پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک پارسيان مقالات همایشی مرتبط: بانکداری اسلامی یا اسلام بانکداریتاثیر فروشندگان بر سیستم توزیع مویرگیبانکداری الکترونیکی در ایران مفاهیم، زیر ساخت ها، چالش هاارایه مدلی برای بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی مورد مطالعه (شعب بانک ملی شهر زاهدان)بررسی مشکلات بازاریابی الکترونیک و ارائه استراتژی هایی برای حل آنها بازدید یکساله 72 آخرین های بلاگ آموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notنمایش شمارش خطوط در ورد Wordتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی