مشخصات مقاله عنوان: ارزیابی اثربخشی تبلیغات بر فروش پسته نوع ارائه: مقاله نویسنده: اعتمادي اصفهاني فيروزه,سليمي فريدون عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تبليغات، فروش، پسته مقالات نشریه ای مرتبط: کاربرد ترکيبي تحليل مولفه ها و SWOT به منظور پايش بازاريابي وتبليغات مطالعه موردي پسته استان کرمانهدف هاي تبليغاتلزوم ايجاد نظام اخلاق حرفه اي در تبليغات بازرگانيپسته و توليد آن در ايرانرابطه آميخته تبليغات با ميزان فروش تلويزيون هاي خارجي در ايران (مورد مطالعه: محصول LED شرکتهاي SONY و SUMSUNG) مقالات همایشی مرتبط: ارزیابی اثربخشی تبلیغات بر صادرات پسته (مطالعه موردی: شهرستان دامغان)بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندرانبررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران بررسی تبلیغات مشارکتی در زنجیره تامین تولیدکننده- خرده فروش بوسیله تئوری بازیتبلیغات و بازاریابی و تاثیر آن بر بازار فروش بازدید یکساله 71 آخرین های بلاگ آموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notنمایش شمارش خطوط در ورد Wordتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی