مشخصات مقاله عنوان: ارزیابی اثربخشی تبلیغات بر فروش پسته نوع ارائه: مقاله نویسنده: اعتمادي اصفهاني فيروزه,سليمي فريدون عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: تبليغات، فروش، پسته مقالات نشریه ای مرتبط: ندارد مقالات همایشی مرتبط: ندارد ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 73 آخرین های بلاگ گوگل اسلاید ابزاری برای ارائه محتوانگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشی ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی