مشخصات مقاله عنوان: بررسی ارتباط میان کیفیت خدمات در واحد خسارت بیمه های اتومبیل و رضایت بیمه گذاران در شرکت بیمه پاسارگاد نوع ارائه: مقاله نویسنده: صالح آبادي محمدحسين,اسعدي عبدالرضا*,زنده دل احمد *گروه مديريت، دانشگاه آزاد اسلامي واحد نيشابور، ايران عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: کيفيت خدمات، رضايتمندي، بيمه گذار، خسارت بيمه هاي اتومبيل، شرکت بيمه پاسارگاد مقالات نشریه ای مرتبط: اندازه گيري تاثير عوامل موثر بر حق بيمه كل و تعيين ظرفيت بالقوه بيمه اي كشورارائه راهکاري براي تعرفه گذاري پويا در صنعت بيمه با استفاده از تکنيک داده کاوي (مورد مطالعه: بيمه شخص ثالث)آزمون وجود مخاطره اخلاقي در بازار بيمه اتومبيل ايران: مطالعه موردي شرکت سهامي بيمه ايرانارائه چارچوبي براي اصلاح نرخ حق بيمه در رشته بدنه اتومبيل با استفاده از مدل شبکه هاي عصبي (مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا)تحليل تطبيقي بيمه تعاوني با ساير انواع بيمه از منظر اقتصادي و ارائه يک الگوي ترکيبي سازگار با شريعت مقالات همایشی مرتبط: علل نارضایتی بیمه گذاران به هنگام دریافت خسارت در صنعت بیمهنقش شرکت های بیمه در افزایش ایمنیچالش های حقوقی و اخلاقی ارایه خدمات بیمه الکترونیک در ایرانتعیین عوامل موثر بر تقاضای بیمه های زندگیشناسایی و رتبه بندی موانع موثر بر بیمه گذاری الکترونیک شرکت بیمه ایران بازدید یکساله 101 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی