مشخصات مقاله عنوان: بررسی چگونگی تاثیر رسانه های اجتماعی از طریق ارتباطات و اطلاعات بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی:مصرف کنند گان محصولات آرایشی وبهداشتی) نوع ارائه: مقاله نویسنده: مكي منوچهر*,آقاجاني واجاري مريم * عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: رسانه هاي اجتماعي، ارتباطات واطلاعات، رضايت مشتري، خريد مجدد مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي رابطه ارتباطات علمي و رسانه ها با تاکيد بر رسانه هاي اجتماعيارزيابي عوامل موثر بر سياست گذاري رسانه اي در حوزه ارتباطات ميان فرهنگيتحليل رابطه بين مصرف رسانه اي و ميزان اعتماد اجتماعي در بين دانشجويان دانشگاه اصفهانروايت رسانه اي و توسعه اجتماعي، ارتباطات و توسعهمخاطب، ارتباطات رسانه اي و پايان ارتباطات جمعي مقالات همایشی مرتبط: شناسایی عوامل موثر بر موفقیت رسانه های اجتماعی در بازاریابیپیشرفت اجتماعی: بررسی الگوی پیشرفت اجتماعی از طریق تحول رسانه های اجتماعیارتباطات و تکثر زمان های اجتماعی در ایرانبررسی تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنانرژیم مصرفی رسانه های ورزشی شهروندان ارومیه بازدید یکساله 29 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی