مشخصات مقاله عنوان: داده های حجیم و نقش آن در بهبود تجارت الکترونیک نوع ارائه: مقاله نویسنده: جاني وحيد* *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد مرودشت عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش در علوم و تكنولوژي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پرداز كارين زمان: 1395, دوره 3 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: داده هاي حجيم (Big Data)، تجارت (E-Commerce)، تجارت الکترونيک (E-Commerce)، مشتري (Customer)، داده کاوي (Data Mining) مقالات نشریه ای مرتبط: مولفه هاي موثر بر پذيرش تجارت الکترونيک از سوي بنگاه هاي کوچک و متوسط در بخش کشاورزيارائه الگويي از عوامل موثر بر اعتماد و رضايت مشتري در بخش تجارت الکترونيک (مورد مطالعه: سايت هاي تخفيف گروهي در ايران)تاثير کاربران اينترنتي بر جريانهاي تجاري سازمان تجارت جهانيعوامل موثر بر اعتماد مشتري در تجارت الکترونيک (مدل C2B)نقش رضايت مشتري از تجارت مقالات همایشی مرتبط: چالش های استقرار تجارت الکترونیک در ایران جایگاه حسابداری تجارت الکترونیک در شرکتهای فعال در تجارت الکترونیک در ایرانمدیریت تجارت الکترونیک در مقیاس سازمانی جنبه های مختلف اعتماد در تجارت و شهر الکترونیکتاثیر تجارت الکترونیک بر رشد و توسعه اقتصادی بازدید یکساله 103 آخرین های بلاگ آموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلچگونه جدیدترین مطلب را در گوگل جستجو کنیمیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notنمایش شمارش خطوط در ورد Wordتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی