مشخصات مقاله عنوان: بررسی عوامل موثر بر تمایل به تغییر خدمات و وفاداری مشتریان موبایل بانک (مطالعه موردی بانک صادرات شهرستان رشت) نوع ارائه: مقاله نویسنده: بحركاظمي الناز,حضرتي مرتضي عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ارزش خدمات، تصوير شرکت، هزينه هاي تغيير، رضايت، وفاداري، تمايل به تغيير مقالات نشریه ای مرتبط: رابطه ميان کيفيت خدمات، ارزش درک شده و تصوير شرکت با وفاداري مشتريان: نقش تعديل گر هزينه تعويض شرکت (مورد مطالعه: مشتريان بانک ملت مشهد)مدلي از ارزيابي تاثير كيفيت خدمات بر وفاداري مشتريان خدمات ورزشيبررسي رابطه تصوير سازمان، تصوير نام تجاري، کيفيت خدمات و رضايت مشتريان با وفاداري مشتريان صنعت بانکداريبررسي اثر تصوير ذهني از شبکه بانک بر فرآيند کيفيت- رضايتمندي- وفاداري مشتريان در شعب بانک کارآفرين استان هاي مازندران و گلستانتاثير رعايت اصول اخلاق حرفه اي کارکنان بر وفاداري مشتريان بانک ها مقالات همایشی مرتبط: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان موبایل بانک و اینترنت بانک انصاربررسی تاثیر کیفیت خدمات و اعتماد بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهرستان بجنورد) تبیین مدل تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی، وفاداری و تمایل حضور مشتریان استخرهای استان البرزمیزان تمایل تولیدکنندگان به استفاده از خدمات بانک کشاورزی: مطالعه موردی بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقیبررسی تاثیر ابعاد نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان به خدمات بازدید یکساله 58 آخرین های بلاگ افزودن فوتر در پاورپوینتآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلیافتن کلمه مترادف انگلیسی در ورد wordتکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی