برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارائه چارچوبی به منظور ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با بکارگیری رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تاپسیس فازی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: كريمي زارچي محمد,واحدي مهديه
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1394دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)، ارزيابي عملكرد، كارت امتيازي متوازن (BSC)، فازي TOPSIS
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 89   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی