مشخصات مقاله عنوان: ارائه چارچوبی به منظور ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری با بکارگیری رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تاپسیس فازی نوع ارائه: مقاله نویسنده: كريمي زارچي محمد,واحدي مهديه عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)، ارزيابي عملكرد، كارت امتيازي متوازن (BSC)، فازي TOPSIS مقالات نشریه ای مرتبط: بكارگيري تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن (BSC) به منظور ارزيابي استراتژي هاي جاري سازمانبهبود سيستم كارت امتيازي متوازن بر اساس منطق فازيتوسعه كارت امتيازي متوازن در سازمان هاي محليبررسي مدل كارت امتيازي متوازن (BSC) به عنوان مدلي برتر در ارزيابي استراتژي هاي سازمانتعيين معيارهاي ارزيابي عملكرد از طريق كارت امتيازي متوازن (كنفرانس) مقالات همایشی مرتبط: ارایه یک مدل هوشمند ارزیابی عملکرد راهبردی موسسات مالی با استفاده از (BSC) روش فازی و کارت امتیازی متوازنبه کارگیری روش کارت امتیازی متوازن به عنوان ابزاری جهت کنترل استراتژی شهر مشهدتدوین نقشه استراتژیک بخش معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و مدل سازی تفسیری ساختاریبکارگیری رویکرد AHP ،BSC و SAW در ارزیابی عملکرد سازمانکارت امتیازی متوازن به عنوان سیستمی برای سنجش عملکرد بازدید یکساله 89 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی