برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر برجذب مشتري از طريق دستگاه هاي ATM

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: همتي محمد,شاه حسيني مهسا,جاويدنيا مجتبي
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مرکز بازاریابی خدمات مالی
زمان:  1389دوره 2
 
 
چکیده: 

در اين مقاله با استفاده از پيشينه تحقيق و نظر متخصصان، 19 عامل (8 عامل جذب كننده و 11 عامل مانع) موثر بر تمايل مشتري در شناسايي شد. جامعه آماري، استفاده كنندگان از كارت هاي الكترونيكي عضو شبكه شتاب در سطح شهرستان گرمسار ATM استفاده از مي باشند. با استفاده از تحليل سلسله مراتبي داده هاي گروهي فازي و تاپسيس فازي عوامل اولويت بندي شد ه است. در پايان عوامل به، «تاثير عموم تبليغات در عدم استفاده» و «كند بودن سرعت سيستم»، «ATM خرابي دستگاه»، «ميزان دسترسي در سطح شهر» عنوان مهمترين عوامل معرفي شده اند.

 
کلید واژه: دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدﭘﺮداز (ATM)، ﻋﻮاﻣﻞ ﺟﺬب ﻛﻨﻨﺪه، ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺎﻧﻊ، ﻣﺸﺘﺮي، AHP ﮔﺮوﻫﻲ فازي، TOPSIS ﻓﺎز
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 157   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی