برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

با بهره وری سازمانی در دفاتر بیمه (CEM) ارتباط مدیریت تجربه مشتری

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: محرم زاده مهرداد,محمدي آلاگوز هاجر
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مرکز بازاریابی خدمات مالی
زمان:  1389دوره 2
 
چکیده: 

بقاي مناسبتر، سريعتر و ايمن تر شعار بازي امروز تجارت است و بازاريابي يكي از شيوه هايي است كه دستيابي به اين مهم نسبتا سهل مي نمايد. از مباحث مهم بازاريابي نيز مفهوم «مديريت ارتباطات با مشتري» (CRM) است كه بسياري از سازمانها بعد از ظهور آن متحول گرديده و به موفقيتهاي زيادي دست يافتند.

 
کلید واژه: 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 49   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی