برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير ارزش ويژه نام و نشان تجاري بر تداوم و ترويج ارتباط مشتريان در صنعت بانكداري

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: باورصاد بلقيس,توان بخش حسام الدين,علي آبادي بهزاد*
 
 *گروه مديريت بازرگاني، دانشگاه شهيد چمرا
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  مرکز بازاریابی خدمات مالی
زمان:  1389دوره 2
 
 
چکیده: 

تحقيق حاضر به بررسي تاثير ارزش ويژه نام و نشان تجاري بر تداوم و ترويج ارتباط مشتريان در صنعت بانكداري ميپردازد. تداوم و ترويج مشتريان شامل توصيه به ديگران براي استفاده از خدمات آن بانك و استفاده از ساير خدمات بانك در نظر گرفته شده است. نام و نشان تجاري بانكها به عنوان محرك انتخاب شده است تا تاثير هر يك از ابعاد ارزش ويژه نام و نشان تجاري بر تداوم و ترويج مشتريان سنجيده شود. تحقيق حاضر مبتني بر مدل آكر ميباشد كه تاثير چهار بعد ارزش ويژه برند بر تمايل مشتريان بانك سنجيده ميشود. در اين پژوهش با استفاده از روش تحقيق مدل ساختاري، نمونه 971 نفري از مشتريان كليه شعب بانكهاي تهران با استفاده از پرسشنامه مورد بررسي قرار گرفت. كه نتايج نشان ميدهد تمايل مشتريان به پذيرش خدمات بانكي بوده تحت تاثير مستقيم ارزش ويژه نام و نشان تجاري ميباشد.

 
کلید واژه: ارزش ويژه نام و نشان تجاري، وفاداري به نام و نشان تجاري،كيفيت درك شده، تداعي گرها، آگاهي از نام و نشان تجاري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 152   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی