مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي کاربردها و آثار تجارت الکترونيک در توسعه صادرات محصولات ايراني به روش موردکاوي يا Case-Study

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نيلي هادي,ابوالحسني حميدرضا
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي تجارت الكترونيكي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی: وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران
زمان:  1386دوره 4
 
 
چکیده: 

در دنياي امروز، فناوري اطلاعات و ارتباطاتICT، و کاربردهاي آن منجر به ايجاد تحولات چشمگيري در فرآيندهاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي شده است به طوري که برخي از روال هاي مرسوم قبلي، به طور کامل منسوخ و جاي خود را به داده است. امر صادرات نيز مستثني از اين مقوله نيست؛ تجارت الکترونيک و «مجازي» شيوه هاي هزاره سومي يا به اصطلاح راهکارهاي مربوط به کسب و کار الکترونيک سبب تسهيل و تسريع مراحل صادرات شده است. براي درک بهتر اين نتيجه، از روش موردکاوي يا Case-Study بهره مي گيريم و به تحليل موفقيت واحد صادرات شرکت «گز سکه» مي پردازيم.

 
کلید واژه: تجارت الکترونيک، صادرات، برون سپاري، پرداخت الکترونيک، واحد پشتيباني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 226   pdf-file
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی