برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی بازاریابی و صادرات میوه و تره بار ایران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: خليليان صادق,فلاحي اسماعيل
 
 
 
عنوان همایش: همايش منطقه اي كشاورزي، محور رشد و توسعه
نوع همایش:  دانشگاه آزاد اسلامي
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مرودشت
زمان:  1387دوره -
 
چکیده: 

ايران علي رغم داشتن مزيت نسبي در توليد بسياري از محصولات کشاورزي، متاسفانه در مرحله صدور و در صحنه بين المللي به دليل ناكارايي عمليات بازاريابي، در مقايسه با كشورهاي رقيب، اين مزيت را از دست داده است. در پژوهش حاضر، ضمن بيان اهميت بازاريابي محصولات کشاورزي و معرفي استراتژي هاي مختلف بازرگاني، منافع بازاريابي محصولات کشاورزي را تحليل نموده و بازارهاي صادراتي ميوه و تره بار ايران را شناسايي و مورد بررسي قرار داده ايم. همچنين کشورهاي صادر کننده رقيب ايران در صادرات ميوه و تره بار را مشخص نموده و به تجزيه و تحليل هر يک پرداخته ايم. در پايان، پيشنهادات اين تحقيق، در سه زمينه اتخاذ سياست صادرات، حمايت از صادرکنندگان و فرآيند صادرات ارايه شده است.
 
کلید واژه: بازاريابي، صادرات، ميوه و تره بار، ايران
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 228   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی