مشخصات مقاله

عنوان: 

سنجش رضايت مشتريان داخلي، چگونگي ايجاد سيستم اندازه گيري و پايش و نحوه محاسبه آن مدل اجرايي در شركت آذين خودرو

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نعماني علي
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديران كيفيت
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی: شرکت فرآیند تحقیق
زمان:  1384دوره 6
 
 
چکیده: 

سنجش رضايت مشتريان داخلي يكي از الزامات سيستم مديريت كيفيت ISO/TS مي باشد كه غالبا از سنجش رضايت شغلي بجاي آن استفاده مي شود. هر چند اين دو موضوع به يكديگر وابسته اند، اما خواسته استاندارد با توجه به تعريف مشتري داخلي خواسته اي متفاوت از سنجش رضايت شغلي پرسنل سازمان مي باشد. در مقاله حاضر سعي شده است تا جنبه هاي مختلف اين سنجش و راهكارهاي عملي آن بيان شود .

 
كليد واژه: مشتري داخلي، فرايند (واحد) خدمت دهنده، كيفيت خدمات، سيستم مديريت كيفيت ISO/TS
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 96  
 
tabligh

moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی