برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

سنجش رضایت مشتریان داخلی، چگونگی ایجاد سیستم اندازه گیری و پایش و نحوه محاسبه آن مدل اجرایی در شرکت آذین خودرو

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نعماني علي
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديران كيفيت
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  شرکت فرآیند تحقیق
زمان:  1384دوره 6
 
چکیده: 

سنجش رضايت مشتريان داخلي يكي از الزامات سيستم مديريت كيفيت ISO/TS مي باشد كه غالبا از سنجش رضايت شغلي بجاي آن استفاده مي شود. هر چند اين دو موضوع به يكديگر وابسته اند، اما خواسته استاندارد با توجه به تعريف مشتري داخلي خواسته اي متفاوت از سنجش رضايت شغلي پرسنل سازمان مي باشد. در مقاله حاضر سعي شده است تا جنبه هاي مختلف اين سنجش و راهكارهاي عملي آن بيان شود .

 
کلید واژه: مشتري داخلي، فرايند (واحد) خدمت دهنده، كيفيت خدمات، سيستم مديريت كيفيت ISO/TS
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 183  
 











آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی