برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مطالعه اي بر روي اثر فناوري اطلاعات در مديريت ارتباط با مشتري و ارايه چارچوب پيشنهادي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: معافي احسان*
 
 *شرکت برق منطقه اي مازندران
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي مديريت تكنولوژي ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن مدیریت تکنولوژی ایران، پارک فن آوری پردیس، دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان صنایع هوا فضا
زمان:  1389دوره 4
 
 
چکیده: 

در حال حاضر با توجه به فناوري هاي نوين اطلاعاتي، سازمان ها، شرکت ها و بنگاه هاي تجاري مي توانند حجم و عمق زيادي از داده هاي مرتبط با مشتري را جمع آوري نموده و آنها را به منظور اتخاذ تصميمات استراتژيک به اطلاعات پردازش شده تبديل نمايند. اين مقاله سعي مي نمايد تاثير فناوري اطلاعات را به عنوان عاملي کليدي در جهت ايجاد رابطه مستقيم بين شرکت ها و مشتريانشان و نيز مديريت آنها، از زواياي مختلف بررسي کند. همچنين زيرساختهاي لازم براي رسيدن به حداکثر ارتباط بهينه و پايدار بين مشتري و شرکت را از درگاه فناوري اطلاعات ايجاد و توسعه دهد. بدين منظور با ارائه يک چارچوب پيشنهادي، از ابزارهاي فناوري اطلاعات به عنوان ورودي، در جهت گسترش مديريت ارتباط با مشتري استفاده مي کند و در نهايت، خروجي هاي مفيدي از جمله بهبود ارتباط با مشتري، مزاياي رقابتي پايدار و کاهش هزينه هاي سازمان را به همراه خواهد داشت.

 
کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتري، فناوري اطلاعات، مشتري، کسب و کار
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 82   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی