|
عنوان:
موانع و چالش های آموزشی تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
|
نوع ارائه: مقاله |
نویسنده: محمودی مهدی,دهقان زهی محمدنسیم |
|
|
|
عنوان همایش:
كنفرانس بين المللي روانشناسي، علوم تربيتي و سبك زندگي |
نوع همایش:
وزارت علوم، تحقيقات و فناوري |
حامی:
|
زمان: 1399, دوره 6 |
|
چکیده:
تحقق الگوی اسلامی _ ایرانی پیشرفت مبتنی بر انعکاس آرمان ها و اهداف نظام با اتکا به پشتوانه های حقوقی و شرعی، تبیین کننده نگاهی سیستمی مشتمل بر تعیین اجزای مرتبط و ترسیم چگونگی ارتباط آن ها، دارا بودن قابلیت تطبیق و دسترسی و بهره مندی از قابلیت پایداری و بقای تمدن اسلامی می باشد. بودند اما تأکیدات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) بر امر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ تلنگری و جهادی نو در عرصه ی این روحیه ی بهبود خواهی ملت ایران بود. در این راستا ضروری است که به تأکیدات معظم له در این زمینه توجه مورد داشته باشیم تا شیوه و الگویی را که به اسم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سوی ایشان بیان شده است را به حقیقت نزدیک کرده و در این مسیر بتوانیم تغیر سرنوشت خودمان را باهم و در یک مسیر معلوم و مشخص به پیش ببریم. در این مقاله روش جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای مروری بر سایت های مرتبط می باشد ودرمقاله حاضر سعی گردید تا به چیستی این الگو و موانع وچاشهای مربوط به حوزه آموزش پرداخته شود.
|
|
کلید واژه: الگوی اسلامی,ایرانی پیشرفت,چالش,اموزش |
|
مقالات نشریه ای مرتبط:
|
|
مقالات همایشی مرتبط:
|
|
ارتباط خیلی زیاد
ارتباط زیاد
مرتبط
ارتباط کمتر
|
|
|
|
بازدید یکساله 62
|
|
|
|
|
|
|