برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

چالش های پیاده سازی تجارت الکترونیک در ایران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شلتوک کار محمدجواد*
 
 *گروه مدیریت ، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
 
عنوان همایش: كنفرانس علمي پژوهشي دستاوردهاي نوين در مطالعات علوم مديريت، حسابداري و اقتصاد ايران
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه آسو سیستم آرمون
زمان:  1399دوره 4
 
چکیده: 
با جهانی شدن تجارت و امکان برقراری ارتباط از طریق فناوری های نوین اطلاعات، به دلیل منافع بسیار و از بین رفتن محدودیت های مکانی و زمانی، راه های گسترش این سبک از تجارت از طرق مختلف توسط تجار یا دولت مردان هموار شده است. ایران نیز از جمله کشورهایی است که در پی گسترش تجارت و الکترونیکی کردن آن است. اما در راه اجرای این مهم، به دلیل وجود چالش ها و موانعی چون عدم وجود قوانین مدون، تحریم های اقتصادی، نظام اقتصادی بیمار و عدم امنیت در تبادل داده ها آن گونه که شایست هاست موفق نبوده است. لذا برای گسترش تجارت الکترونیک، ابتدا باید زیرساخت های مالی و غیرمالی توسط دولت بهبود یابد.
 
کلید واژه: تجارت الکترونیک,مزایا,موانع,چالش ها
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 99   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی