برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي عوامل تاثيرگذار بر مشارکت مشتريان در تبليغات دهان به دهان در شبکه هاي اجتماعي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: ميرزايي ورزنه سعيد*,شهيدي كاوياني محمدعلي,جعفرزاده الهام
 
 *دانشگاه شهيد بهشتي / دانشکده مديريت، دانشگاه تهران
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي الگوهاي نوين در مديريت و كسب و كار
نوع همایش:  جهاد دانشگاهي
حامی:  پژوهشكده مطالعات توسعه جهاددانشگاهي و موسعه آموزش عالي آزاد نگاره
زمان:  1397دوره 1
 
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: تبليغات دهان به دهان,شبکه هاي اجتماعي,همنوعي,اعتماد,شدت وابستگي,تاثيران هنجاري,تاثيرات اطلاعاتي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
 
بازدید یکساله 150   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی