برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر ابعاد یکپارچگی بازاریابی بر افزایش بهره وری بازاریابی اینترنتی در میان کاربران شرکت شاتل

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: كريمي رضا*,نودهي عليرضا
 
 *پرديس فارابي، دانشگاه تهران
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي الگوهاي نوين در مديريت و كسب و كار
نوع همایش:  جهاد دانشگاهي
حامی:  پژوهشكده مطالعات توسعه جهاددانشگاهي و موسعه آموزش عالي آزاد نگاره
زمان:  1397دوره 1
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: ارتباطات يکپارچه بازاريابي,پيام هاي ارتباطي,تبليغات رسانه هاي جمعي,ترويج,بازاريابي مستقيم,روابط عمومي,بازاريابي آنلاين,کارايي بازاريابي مبتني بر اينترنت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 43   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی