برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مروري بر روش هاي تدريس دوره ابتدايي مبتني بر برنامه هاي درسي تلفيقي هنر

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: متين فر نرگس*,كيان مرجان
 
 *دانشگاه خوارزمي، دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي يافته هاي نوين در حوزه ياددهي و يادگيري
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران شعبه هرمزگان
زمان:  1397دوره 1
 
 
چکیده: 
پژوهش حاضر با هدف اثبات تأثير به کارگيري برنامه درسي تلفيقي هنر بر عملکرد تحصيلي دانش آموزان در دروس ابتدايي انجام شد. در اين پژوهش تأثير آموزش برنامه درسي به روش تلفيقي به وسيله هنر بر عملکرد يادگيري دانش آموزان بررسي شده است. روش انجام کار کتابخانه اي و مرور مطالعات پيشين در اين زمينه بود. نتايج نشان داد که مطالعاتي که در اين زمينه انجام شده اند نشان از تأثير مثبت به کارگيري برنامه درسي تلفيقي هنر بر عملکرد تحصيلي دانش آموزان در دروس ابتدايي دارند.
 
کلید واژه: روش هاي تدريس,دوره ابتدايي,برنامه هاي درسي تلفيقي,هنر,دانش آموز
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 272   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی