برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مديريت بازرگاني، تلفيقي از مديريت درون و برون

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: جعفرزاده خوشروي مراد*
 
 *
 
عنوان همایش: همايش ملي پژوهش هاي مديريت و علوم انساني در ايران
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه پژوهشي مديريت مدبر
زمان:  1397دوره 5
 
 
چکیده: 
مديريت، يک روش آموزشي- تجربي مي باشد که بايد ماه ها و يا حتي سالها تحصيل کرد و تجربه کسب نمود تا به يک مديريت پايدار رسيد. در اين زمينه يکي از بهترين روشها، تفکيک ابعاد مختلف مديريت در يک مجموعه مي باشد.
در اين مقاله سعي شده به دو بعد از اين مجموعه پرداخته شود که عبارتند از: مديريت درون و مديريت برون. مديريت درون بر پايه مديريت عوامل اجرايي وبه زبان ساده تر مديريت منابع انساني بوده، در حالي که مديريت برون بر پايه عوامل محاط بر شرکت مي باشند.
 
کلید واژه: مديريت، سلسله مراتب، منابع انساني، زمان
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 61   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی