نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی میزان رضایت مشتری بر اساس مدل سروکوال (مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد بوشهر)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نظري فرزاد*,نجفي سودابه
 
 *دانشگاه پيام نور، بين الملل قشم، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت، كارآفريني و توسعه اقتصادي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  موسسه آموزش عالي تاكستان
زمان:  1397دوره 4
 
چکیده: 

ايجاد و پياده سازي سيستم هاي سنجش رضايت مندي مشتري به عنوان مهمترين شاخص در امر بهبود عملکرد از نيازهاي اساسي سازمان هاي امروزي بويژه در صنعت بانکداري به شمار مي رود. با توجه به اهميت سنجش رضايت مشتريان در اين پژوهش به بررسي ميزان رضايت مشتري بر اساس مدل سروکوال پرداخته شد. اين پژوهش بر اساس طبقه بندي بر مبناي هدف، کاربردي است و از حيث روش جزو تحقيقات توصيفي به شمار مي آيد. جامعه آماري شامل کليه مشترياني است که روزانه براي دريافت خدمات به بانک پاسارگاد بوشهر مراجعه دارند. روش نمونه گيري نيز از نوع تصادف طبقه بندي شده مي باشد و پرسشنامه به طور تصادفي بين مشتريان شعبه بانک توزيع گرديد. همچنين براي تحليل داده هاي پژوهش از نرم افزار SPSS استفاده شد.

 
کلید واژه: رضايت مشتري، مدل سروکوال، بهبود عملکرد، تعالي سازمان
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 375   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی