ايجاد و پياده سازي سيستم هاي سنجش رضايت مندي مشتري به عنوان مهمترين شاخص در امر بهبود عملکرد از نيازهاي اساسي سازمان هاي امروزي بويژه در صنعت بانکداري به شمار مي رود. با توجه به اهميت سنجش رضايت مشتريان در اين پژوهش به بررسي ميزان رضايت مشتري بر اساس مدل سروکوال پرداخته شد. اين پژوهش بر اساس طبقه بندي بر مبناي هدف، کاربردي است و از حيث روش جزو تحقيقات توصيفي به شمار مي آيد. جامعه آماري شامل کليه مشترياني است که روزانه براي دريافت خدمات به بانک پاسارگاد بوشهر مراجعه دارند. روش نمونه گيري نيز از نوع تصادف طبقه بندي شده مي باشد و پرسشنامه به طور تصادفي بين مشتريان شعبه بانک توزيع گرديد. همچنين براي تحليل داده هاي پژوهش از نرم افزار SPSS استفاده شد.