برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شرکتهای کشتیرانی با نقش میانجی جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: محمدجعفري زينب,خداياري فرانك
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت، كارآفريني و توسعه اقتصادي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  موسسه آموزش عالي تاكستان
زمان:  1397دوره 4
 
 
چکیده: 

هدف از اين پژوهش بررسي تاثير تاثير قابليت هاي بازاريابي بر عملکرد شرکتهاي کشتيراني با نقش ميانجي جهت گيري بازار، استراتژي بازاريابي و قدرت سازماني بود. پژوهش بر حسب هدف در زمره تحقيقات کاربردي قرار گرفته و بر حسب روش، توصيفي- پيمايشي بود. در مرحله بررسي ميداني از پرسشنامه هاي استاندارد با اندکي تغييرات استفاده گرديد. براي تجزيه وتحليل داده ها از نرم افزار SPSS و Amos استفاده شد. نتايج نشانگر آن بود که جهت گيري بازار داراي اثر تعديل کننده در رابطه مستقيم بين قابليت هاي بازاريابي و عملکرد شرکت مي باشد.

 
کلید واژه: قابليت هاي بازاريابي، عملکرد شرکت، جهت گيري بازار، استراتژي بازاريابي، قدرت سازماني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 400   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی