برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر قدردانی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا (مورد مطالعه: مشتریان استان البرز)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شيرازي اسكندر,مهاجري غلامحسين
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي انديشه هاي نوين و خلاق در مديريت، حسابداري، مطالعات حقوقي و اجتماعي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، موسسه آموزش عالي علامه خويي
زمان:  1397دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: سرمايه گذاري، بازاريابي رابطه مند، قدرداني مشتري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
  • ندارد
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 143   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی