APA:
کپیعباسی، حسین، مرقدی کشکی، رسول، و فرخ نژادکشکی، داوود. (1397). بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی بر دانش مشتریان و رفتارهای خرید سازمانی با روش مدلسازی معادلات ساختاری. کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری، مطالعات حقوقی و اجتماعی. SID. https://sid.ir/paper/898328/fa
Vancouver:
کپیعباسی حسین، مرقدی کشکی رسول، فرخ نژادکشکی داوود. بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی بر دانش مشتریان و رفتارهای خرید سازمانی با روش مدلسازی معادلات ساختاری. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898328/fa
IEEE:
کپیحسین عباسی، رسول مرقدی کشکی، و داوود فرخ نژادکشکی، “بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی بر دانش مشتریان و رفتارهای خرید سازمانی با روش مدلسازی معادلات ساختاری،” presented at the کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت، حسابداری، مطالعات حقوقی و اجتماعی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898328/fa