نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی بر دانش مشتریان و رفتارهای خرید سازمانی با روش مدلسازی معادلات ساختاری

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: عباسي حسين*,مرقدي كشكي رسول,فرخ نژادكشكي داوود
 
 *گروه مديريت، اقتصاد و حسابداري، دانشگاه پيام نور تهران، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي انديشه هاي نوين و خلاق در مديريت، حسابداري، مطالعات حقوقي و اجتماعي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، موسسه آموزش عالي علامه خويي
زمان:  1397دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: ارتباطات يکپارچه بازاريابي، دانش مشتري، رفتار خريد سازماني، مديران و مسوولان خريد آموزش و پرورش
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 81   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی