برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

رابطه انگيزه يادگيري زبان انگليسي و نگرش به زبان انگليسي با عملکرد درس زبان انگليسي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: بذول نژاد معصومه*
 
 *واحد ايلام، دانشگاه آزاد اسلامي، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي دستاوردهاي نوين جهان در تعليم و تربيت، روانشناسي، حقوق و مطالعات فرهنگي اجتماعي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی: دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، موسسه آموزش عالي علامه خويي
زمان:  1397دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: انگيزه يادگيري زبان انگليسي، نگرش به زبان انگليسي، عملکرد درس زبان انگليسي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
بازدید یکساله 214   pdf-file
 


moavenatelmi
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی