مشخصات مقاله عنوان: رابطه انگیزه یادگیری زبان انگلیسی و نگرش به زبان انگلیسی با عملکرد درس زبان انگلیسی نوع ارائه: مقاله نویسنده: بذول نژاد معصومه* *واحد ايلام، دانشگاه آزاد اسلامي، ايران عنوان همایش: كنفرانس ملي دستاوردهاي نوين جهان در تعليم و تربيت، روانشناسي، حقوق و مطالعات فرهنگي اجتماعي نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، موسسه آموزش عالي علامه خويي زمان: 1397, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: انگيزه يادگيري زبان انگليسي، نگرش به زبان انگليسي، عملکرد درس زبان انگليسي مقالات نشریه ای مرتبط: دموگرافی سوسک شاخدار خرما (Oryctes elegans (Coloptera: Scarabaeidae در شرایط آزمایشگاهیبررسی امکان تلفیق شکار انبوه سوسک سرخرطومی حنایی خرما و سوسک شاخدار خرما با استفاده از تله های فرومونیبررسی کارایی رهاسازی تلقیحی قارچ Metarhizium anisopliae برای کنترل زیستی سوسک شاخدار خرما Oryctes elegans (Coleoptera: Scarabaeidae) در شرایط نخلستانطراحی تله پیشرفته رهاسازی اسپور قارچ Metarhizium anisopliae برای کنترل سوسک شاخدار خرما Oryctes elegansمطالعه اثرات سینرژیستی ترکیبات شبه هورمون پوست اندازی و خاک دیاتومه بر قارچ بیمارگر Metarhizium anisopliae برای کنترل لارو سوسک شاخدار خرما Oryctes elegans مقالات همایشی مرتبط: تاثیر زبان انگلیسی در توسعه صنعت گردشگری در ایرانبررسی نقش متغیرهای روان شناختی در نظام آموزشی با نگاه ویژه به تدریس زبان انگلیسیدریچه ای متفاوت در تغییر برنامه درسی زبان انگلیسی با تاکید بر میزان خویشی آن با زبان فارسیارزشیابی تغییرات در برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع هفتم متوسطهرابطه بین شیوه فرزند پروری با کم رویی و پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی در فراگیرندگان زبان انگلیسی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 625 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی