برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي رابطه بين روابط غير رسمي و خلاقيت کارکنان در شرکت هاي رسانه اي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شجاع پرهام*,رضازاده محمد
 
 *
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي كاربردي در مديريت و مهندسي صنايع
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه رويداد پردازش رستان
زمان:  1397دوره 1
 
 
چکیده: 

پژوهش حاضر به بررسي رابطه ميان روابط غير رسمي کارکنان با ميزان خلاقيت آن ها پرداخته است. اين پژوهش با هدف شناخت روابط غير رسمي کارکنان به عنوان يکي از راه هاي افزايش خلاقيت سازمان انجام پذيرفت.اين پژوهش با تکيه بر رويکرد روابط انساني و با استفاده از روش کمي و تکنيک پرسشنامه داده هاي خود را جمع آوري کرده است.هم چنين جامعه آماري، کليه کارکنان شرکت هاي رسانه اي تهران در نظر گرفته شد که 50 نفر از بين آنان به عنوان نمونه مورد بررسي قرار گرفته اند.پس از بررسي داده ها، يافته ها حاکي از عدم ارتباط ميان خلاقيت و روابط غير رسمي بود و روابط غير رسمي را نمي توان به طور مستقيم عامل افزايش خلاقيت دانست.

 
کلید واژه: روابط غير رسمي، خلاقيت، شرکت هاي رسانه اي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 105   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی