نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

نقش خلاقیت و نوآوری در پیشرفت زبان آموزان و بررسی تاثیر عملکرد اساتید در ایجاد خلاقیت بین زبان آموزان در مرکز علمی تربیتی المصطفی (ص) واحد آشتیان

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: هاشمي امين*
 
 *مرکز علمي تربيتي المصطفي (ص)، واحد آشتيان
 
عنوان همایش: همايش ملي پژوهش هاي مديريت و علوم انساني در ايران
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه پژوهشي مديريت مدبر
زمان:  1396دوره 4
 
چکیده: 

خلاقيت به معناي خلق و آفرينش انديشه ها، ايده ها، افکار نو و بديع، متفاوت نگريستن، کشف و ابداع راه حل هاي جديد براي حل يک مساله است و نوآوري فرايند کسب انديشه هاي خلاق و تبديل آن به محصول و خدمت و يا يک روش عملياتي مفيد است. انسان ها داراي قوه خلاقيت هستند، برخي در يک زمينه داراي خلاقيت بيشتر و برخي در زمينه اي ديگر. خلاقيت مي تواند توسط استادان در زبان آموز شکوفا گشته و يا از بين برود. بنابراين بايد محيط و فضاي مساعدي براي رشد و پرورش قوه خلاقيت زبان آموز فراهم آورد و با استفاده از روش جديد و خلاقيت پرور بارش فکري ميتوان به اين مهم دست يافت. در اين مقاله تلاش شده است خلاقيت و نوآوري در مرکز علمي تربيتي المصطفي (ص) واحد آشتيان به اختصار تبيين شود تا شايد مسير خلاقيت و نوآوري به درستي روشن گرديده و نهضت آن رشد يافته و بتواند پويايي خود را حفظ و تداوم بخشد. يادآور مي شويم هدف ما در اين مقاله شناخت شناسي خلاقيت و نوآوري نيست، بلکه هدف اصلي ما تبيين خلاقيت، نوآوري و شکوفايي به صورت جامع و فراگير است که البته از شناخت شناسي خلاقيت و نوآوري نيز بهره مند خواهيم شد.

 
کلید واژه: خلاقيت، زبان آموزان، فراگيري زبان فارسي، عملکرد اساتيد
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 361   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی