مشخصات مقاله عنوان: تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی نوع ارائه: مقاله نویسنده: يزداني اميرحسين,برزگرنودهي پيام,يزداني ماندانا,انصاري سكينه عنوان همایش: كنفرانس ملي پژوهش هاي نوين ايران و جهان در روانشناسي، علوم تربيتي و مطالعات اجتماعي نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، دانشگاه جامع علمي- كاربردي آذين شوشتر زمان: 1396, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: علوم تجربي، سوم ابتدايي، تحليل محتوا، يادگيري فعال، ويليام رومي مقالات نشریه ای مرتبط: دسته بندي درخت ها با عدد رومي بزرگتحليل محتواي کتاب کار و فناوري، مطالعات اجتماعي، فارسي و قرآن پايه ششم ابتدايي از نظر ميزان درگيري فعال فراگيران بر اساس تکنيک ويليام روميتحليل محتواي کتاب رياضي 1 پايه اول متوسطه بر اساس تکنيک ويليام رومي و حيطه شناختي بلومميزان درگيري فعال دانش آموزان پايه ششم ابتدايي با محتواي کتب جديد التاليف علوم و رياضيبررسي و تحليل محتواي کتاب هاي درسي دوره ابتدايي با تاکيد بر يادگيري سطوح بالاي شناخت مقالات همایشی مرتبط: تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی با تکنیک ویلیام رومی بر اساس مقوله فعال و غیرفعال بودنتحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی چاپ1394 به تکنیک ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی به روش ویلیام رومیتحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومیتحلیل محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی 95-1394 بازدید یکساله 821 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی