برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تفکر انتقادي، راهکارهاي ايجاد کلاس هاي درس انتقادي، برخي ويژگي هاي تکاليف انتقادي

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شفيعي تبار آمنه*
 
 *گروه روانشناسي، دانشگاه پيام نور اصفهان
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي پژوهش هاي نوين ايران و جهان در روانشناسي، علوم تربيتي و مطالعات اجتماعي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، دانشگاه جامع علمي- كاربردي آذين شوشتر
زمان:  1396دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: تفکر انتقادي، راهکارهاي ايجاد کلاس درس انتقادي، ويژگيهاي تکاليف انتقادي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 152   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی