مشخصات مقاله عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازاریابی رابطه ای بر حفظ مشتری نوع ارائه: مقاله نویسنده: رشيدزاده سارا,علايي محبوبه عنوان همایش: كنفرانس ملي تحقيقات علمي جهان در مديريت، حسابداري، حقوق و علوم اجتماعي نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، دانشگاه جامع علمي كاربردي آذين شوشتر زمان: 1396, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: بازاريابي رابطه مند، مديريت ارتباط با مشتري (CRM)، مشتري مداري، حفظ مشتري مقالات نشریه ای مرتبط: مديريت ارتباط با مشتريبررسي رابطه مديريت دانش مشتري بر وظايف مديريت ارتباط با مشتري در يک بيمارستان نظاميرابطه مديريت ارتباط با مشتري (CRM) با عملکرد بازاريابيارزيابي رابطه ارزش مورد انتظار مشتري با عملكرد مديريت ارتباط با مشتريمديريت دانش در ارتباط با مشتري مقالات همایشی مرتبط: بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکیتحلیل و آسیب شناسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سطح عملیاتیمدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکیتحلیلی بر عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر صنعت بیمه کشورمدیریت روابط با مشتری بازدید یکساله 111 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی