برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازاریابی رابطه ای بر حفظ مشتری

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: رشيدزاده سارا,علايي محبوبه
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي تحقيقات علمي جهان در مديريت، حسابداري، حقوق و علوم اجتماعي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، دانشگاه جامع علمي كاربردي آذين شوشتر
زمان:  1396دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: بازاريابي رابطه مند، مديريت ارتباط با مشتري (CRM)، مشتري مداري، حفظ مشتري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 111   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی