مشخصات مقاله عنوان: تاثیر اثرات مرجع بر قصد خرید آنلاین محصولات نوع ارائه: مقاله نویسنده: نعامي عبداله,بيرقي پناه ابراهيم*,محسن افشين *باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد بين الملل کيش، دانشگاه آزاد اسلامي، کيش، ايران عنوان همایش: كنفرانس ملي تحقيقات علمي جهان در مديريت، حسابداري، حقوق و علوم اجتماعي نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، دانشگاه جامع علمي كاربردي آذين شوشتر زمان: 1396, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: اثرات مرجع، قصد خريد آنلاين، گروه هاي مرجع، تجارت الکترونيک مقالات نشریه ای مرتبط: تاثير باورهاي مصرف کنندگان بر رفتار خريد آن ها در محيط آنلاينبررسي اثر تعديل کننده جنسيت بر قصد خريد اينترنتيعوامل موثر بر انگيزه خريد آنلاين مصرف کنندهشکل گيري ارجاع در متون، نمونه مورد بررسي رمان دوبليني ها: مقايسه متن انگليسي و دو ترجمه فارسي آنتعيين عوامل مرتبط با قصد خريد در تجارت الكترونيكي مقالات همایشی مرتبط: بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده نسبت به تصمیم خرید آنلاین عوامل موثر بر قصد خرید مجدد آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بامیلو)نقش هویت اجتماعی در انتخاب نوع گروه مرجع دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاهبررسی رفتار افراد در خرید آنلاینبررسی تاثیر قصد خرید مصرف کننده بر خرید محصولات کشاورزی ارگانیک بازدید یکساله 130 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی