برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیر اثرات مرجع بر قصد خرید آنلاین محصولات

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: نعامي عبداله,بيرقي پناه ابراهيم*,محسن افشين
 
 *باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحد بين الملل کيش، دانشگاه آزاد اسلامي، کيش، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي تحقيقات علمي جهان در مديريت، حسابداري، حقوق و علوم اجتماعي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه آزاد اسلامي واحد زرقان، دانشگاه جامع علمي كاربردي آذين شوشتر
زمان:  1396دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: اثرات مرجع، قصد خريد آنلاين، گروه هاي مرجع، تجارت الکترونيک
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 130   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی