برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتریان اینترنت پرسرعت در جهت بهبود عملکرد و رضایت مشتریان: مورد مطالعه مخابرات منطقه مازندران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: عيسي زاده روشن يوسف,لواء آيرا
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس ملي دانش و فناوري نوين در علوم و مهندسي در عصر تكنولوژي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه آموزش عالي صنعت فولاد و مديران ايده پردازان كارين
زمان:  1396دوره 1
 
چکیده: 

با ورود شرکت مخابرات به بازار بورس از سال 1387، رضايت مشتريان و بهبود عملکرد اين شرکت، براي سهامداران و مديران تصميم گير بسيار حائز اهميت مي باشد. در اين راستا مديريت اثربخش ارتباطات با مشتريان، شناسايي و اولويت بندي عوامل کليدي موفقيت مديريت ارتباط با مشتري بسيار مهم تلقي مي شود. از اين رو اين تحقيق به دنبال پاسخ گويي به اين سوال است که عوامل تاثيرگذار در مديريت ارتباط با مشتري در مخابرات منطقه مازندران کدامند ؟ و اينکه چه تاثيري بر روي عملکرد و رضايت مشتريان دارند؟ روش تحقيق در اين مقاله توصيفي – پيمايشي است. ابتدا با مطالعه مباني نظري و نظر خبره ها متغيرهاي مديريت، استراتژي، تکنولوژي، فرهنگ، فرايند، نيروي انساني، سنجش و کنترل، ساختار و مديريت دانش بعنوان متغير هاي اصلي استخراج شده و در مرحله بعد از طريق پرسشنامه و تجزيه و تحليل اطلاعات حاصل از آن به روش فازي آزمون فرض انجام شده است. پس از تاييد تاثير متغيرهاي اثر گذار بر اجراي مديريت ارتباط با مشتري در گام بعدي پرسش نامه ديگري طراحي شده که در اختيار مشتريان و مديران و کارمندان ستادي 14 شهرستان استان مازندران قرار داده شده تا ميزان تاثير مديريت ارتباط با مشتري بر رضايت و عملکرد از طريق معادلات ساختاري سنجيده شود. نتايج نشان داد هر دو فرضيه تاثير مديريت ارتباط با مشتري بر رضايت و عملکرد شرکت مخابرات تاييد شده است.

 
کلید واژه: مديريت ارتباط با مشتري، بهبود عملکرد، رضايت مشتري، مخابرات
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 348   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی