برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثیرگذاری ارزش درک شده برند بر وفاداری برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران استان خراسان رضوی)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: جلالي شهرام,حداديان عليرضا,اسعدي عبدالرضا
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي پژوهش هاي مديريت و علوم انساني در ايران
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه پژوهشي مديريت مدبر، دانشگاه علامه طباطبايي تهران
زمان:  1395دوره 2
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: ارزش درک شده برند، وفاداري به برند، دلبستگي به برند، ارزش برند
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 314   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی