برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تبیین جامعه شناختی عوامل موثر بر گرایش به مصرف شبکه های اجتماعی (تلگرام) (مورد مطالعه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: عزتي سعداله*
 
 *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تهران مرکزي
 
عنوان همایش: كنفرانس پژوهش هاي نوين ايران و جهان در روانشناسي و علوم تربيتي حقوق و علوم اجتماعي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  دانشگاه دولتي علمي كاربردي شوشتر، شركت دانش پژوهان همايش آفرين پارس بين المللي
زمان:  1396دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: شبکه هاي اجتماعي، مصرف شبکه هاي اجتماعي، رسانه هاي دولتي، دانشجو معلمان
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 35   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی