مشخصات مقاله عنوان: تبیین جامعه شناختی عوامل موثر بر گرایش به مصرف شبکه های اجتماعی (تلگرام) (مورد مطالعه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام) نوع ارائه: مقاله نویسنده: عزتي سعداله* *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تهران مرکزي عنوان همایش: كنفرانس پژوهش هاي نوين ايران و جهان در روانشناسي و علوم تربيتي حقوق و علوم اجتماعي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: دانشگاه دولتي علمي كاربردي شوشتر، شركت دانش پژوهان همايش آفرين پارس بين المللي زمان: 1396, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: شبکه هاي اجتماعي، مصرف شبکه هاي اجتماعي، رسانه هاي دولتي، دانشجو معلمان مقالات نشریه ای مرتبط: عوامل موثر در افزايش اثربخشي شبکه هاي اجتماعي مجازي در سازمان هاي رسانه اي (مورد مطالعه: انجمن مديران روابط عمومي ايران)استفاده دانشجويان از شبکه هاي اجتماعيآزمون الگوي شناختي - اجتماعي رضايت شغلي معلمان مقطع متوسطه شهر اروميهبررسي عوامل موثر بر سلامت اجتماعي معلمان (مطالعه موردي، معلمان مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان شهرستان بوکان)بررسي جامعه شناختي عوامل مرتبط با گرايش به شبکه هاي اجتماعي مجازي مورد مطالعه: دانش آموزان دختر شهر شهرکرد مقالات همایشی مرتبط: بررسی رابطه عضویت در شبکه اجتماعی با افسردگی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان فارسنقش حمایت اجتماعی در ابعاد مختلف سلامت و کیفیت زندگی دانشجو معلمانبررسی فعالیت نهادهای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان (مطالعه موردی: مرکز آموزش عالی شهید مطهری فارس)بررسی و مقایسه عادت های مطالعه دانشجو معلمان پردیس علامه امینی تبریز بر اساس ویژگی های جمعیت شناختیبررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجو معلمان از دید مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان بازدید یکساله 35 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی