برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر آموزش هیبریدی بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قهرماني تولابي حديد,محمدي سحر
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس پژوهش هاي نوين ايران و جهان در روانشناسي و علوم تربيتي حقوق و علوم اجتماعي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  دانشگاه دولتي علمي كاربردي شوشتر، شركت دانش پژوهان همايش آفرين پارس بين المللي
زمان:  1396دوره 1
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: آموزش هيبريدي، يادگيري، يادداري، رياضي، آموزش، دانش آموز، ابتدايي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 150   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی