مشخصات مقاله عنوان: تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر تداوم یادگیری در بزرگسالی: طرح پژوهش ترکیبی نوع ارائه: مقاله نویسنده: شنبدي هديه* * عنوان همایش: همايش ملي انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: دانشگاه شهيد چمران اهواز زمان: 1395, دوره 8 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: فلسفه براي كودكان، تفكر انتقادي، يادگيري مداوم، روش تركيبي مقالات نشریه ای مرتبط: برنامه آموزش فلسفه به كودكانآموزش فلسفه به كودكان، تهرانآموزش فلسفه به كودكان، پژوهشي در زمينه آموزش تفكرمفهوم فلسفه در برنامه فلسفه براي كودكان و نوجوانفلسفه براي كودكان، رايحه تفكر مقالات همایشی مرتبط: توان سنجی برنامه فلسفه برای کودکان در یادگیری مداوم کودکان ایرانیتاثیر آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی کودکان 7-11 ساله دختر شهر اصفهانبررسی تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر رشد تفکر انتقادی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان روانسریادگیری ترکیبی، گذار از یادگیری سنتی و الکترونیکتاملی بر پیامدهای طرح فلسفه برای کودکان: تحلیل تجربیات زیسته معلمان مجری طرح به روش نظریه داده بنیاد بازدید یکساله 95 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی