برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

پرسشگری، گامی در راستای تحقق یادگیری مداوم

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: طوسيان خليل آباد سارا*
 
 *دانشگاه علامه طباطبايي
 
عنوان همایش: همايش ملي انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  دانشگاه شهيد چمران اهواز
زمان:  1395دوره 8
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: پرسشگري، يادگيري مداوم، سقراط
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 95   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی