برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی رویکردهای فمینیستی به آموزش و یادگیری مداوم

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: پورآقا مريم*
 
 *دانشگاه خوارزمي
 
عنوان همایش: همايش ملي انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  دانشگاه شهيد چمران اهواز
زمان:  1395دوره 8
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: يادگيري، يادگيري مداوم، فمينيسم
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 106   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی