برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

یادگیری خدمات محور به عنوان فن تعلیم و فلسفه آموزشی مناسب در جهت یادگیری مداوم

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شريف زاده حكيمه السادات*,قاسم پور خوشرودي الهه,قاسم پور خوشرودي عرفانه
 
 *دانشگاه مازندران، علوم تربيتي
 
عنوان همایش: همايش ملي انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  دانشگاه شهيد چمران اهواز
زمان:  1395دوره 8
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: يادگيري مداوم، يادگيري خدمات محور، يادگيري مادام العمر
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 199   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی