برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اکتشاف کاربران تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی بر پایه روش های داده کاوی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صفي آريان حسنيه,تارخ محمدجعفر
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي فناوري اطلاعات و دانش
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران، دانشگاه بوعلي سينا
زمان:  1395دوره 8
 
چکیده: 

اخيرا شرکت ها تمايل دارند با استفاده از رسانه هاي اجتماعي مزيت رقابتي منحصر به فردي را در سطح بازار به دست بياورند. بازارياب ها تلاش ميکنند از طريق رسانه هاي اجتماعي مشتريان را دقيق تر مورد هدف گيري قرار دهند و از طريق اين رسانه علاقه مندي آنها را به محصولات متنوع کشف کنند، از طرفي مبلغان تمايل دارند به واسطه اين رسانه ها انتشار تبليغات را بيشينه کنند. ...

 
کلید واژه: شبکه هاي اجتماعي، طبقه بندي، کاربران تاثيرگذار، محتوا، انتشار، موضوع
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 148   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی