برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

جایگاه فراموش شدگان در کتاب های درسی: تحلیل تصاویر

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: صيادي صادق,ياري قلي بهبود*
 
 *دانشکده روانشناسي و علوم تربيتي، دانشگاه شهيد مدني آذربايجان
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه بوعلي سينا
زمان:  1395دوره 14
 
چکیده: 

در دنياي امروزه از انواع تصاوير به منظور تاثيرگذاري مثبت در روند ياددهي- يادگيري در کتابهاي درسي استفاده ميشود. تصاوير کتابهاي درسي به ويژه در سطوح پايين تر تحصيلي زمانيکه به دقت انتخاب و طراحي شوند مي - توانند باعث جلب توجه و دقت شاگردان شده و پيامهايي را که موردنظر طراحان کتابهاي درسي است به خوبي انتقال دهند. ...

 
کلید واژه: فراموش شدگان، تصاوير، کتاب هاي درسي، مقطع ابتدايي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 225   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی