مشخصات مقاله عنوان: نقش نگرش های فرهنگی (بر اساس مدل هافستد) بر ارتباط گریزی معلمان دوره ابتدایی نوع ارائه: مقاله نویسنده: خسروي محبوبه,سالاري سميه عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: دانشگاه بوعلي سينا زمان: 1395, دوره 14 چکیده: جمله اي است که بار ها و بارها در زندگي شنيده ايم به گونه اي که همه ما در هر جايگاه «انسان موجودي اجتماعي است» و موقعيتي که باشيم ذره اي ترديد در مورد آن نداريم. بي ترديد ارتباط سرچشمه فرهنگ وتکامل اين موجود اجتماعي و در نهايت جامعه است. ... کلید واژه: ويژگي هاي فرهنگي، فرهنگ، ارتباط گريزي، دوره ابتدايي مقالات نشریه ای مرتبط: تحولات و خطر سیر اندیشه اسلامی معاصردرآمدی بر جریان شناسی اندیشه اجتماعی دینی در ایران معاصر مقالات همایشی مرتبط: بررسی عوامل موثر بر ارتباط گریزی دانش آموزان ابتدایی، مورد کاوی مدارس شاهد و ایثارگرارزیابی تغییرات برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی ناحیه یک ارومیهاندازه گیری آب گریزی خاک ها و اثر ماده آلی بر آب گریزی آنهابررسی میزان ارتباط گریزی کارکنان و مدیران سازمان ورزش و جوانان استان گلستان و مازندراننقش ویژگی های فرهنگی معلمان بر پذیرش نوآوری در برنامه درسی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 55 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی